Label1

Analityk CRM w Biurze Sprzedaży Bezpośredniej (Warszawa)

Label1
28-09-2017
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000004799
Termin składania aplikacji: 27-10-2017

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Zaawansowane segmentacje oparte o wymiary demograficzne, produktowe, behawioralne, wykorzystując techniki statystyczne oraz techniki data mining
  • Analizy portfelowe z zakresu akwizycji, x-sell oraz utrzymania klientów
  • Analizy służące do weryfikacji hipotez sprzedażowych i marketingowych, wykrywając w danych nieoczywiste związki i korelacje zjawisk
  • Wsparcie analitycznie procesu planowania (identyfikacja szans sprzedażowych i zagrożeń, oceny wolumetrii grup docelowych oraz uczestników kampanii w sieci sprzedaży) oraz ocenę kampanii CRM
  • Selekcję klientów do kampanii CRM oraz badań rynkowych
  • Definiowanie reguł przypisania klientów do podmiotów sprzedaży w kampaniach CRM na podstawie różnych kryteriów

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego w obszarze nauk ścisłych
  • Min. rocznego doświadczenia z zakresu analityki CRM w branży finansowej, ubezpieczeniowej lub telekomunikacyjnej
  • Praktycznej znajomości zagadnień z obszaru CRM, Customer Intelligence i Campaign Intelligence,
  • Biegłej znajomości technik analitycznych i raportowych, narzędzi analitycznych i systemów baz danych
  • Znajomości technik i praktycznej umiejętności przetwarzania dużych wolumenów danych, technik czyszczenia oraz wzbogacania danych
  • Znajomości środowiska SAS, technik modelowania danych oraz produktów ubezpieczeniowych będą dodatkowymi atutami

W zamian oferujemy:

  • Umowę na czas określony w celu zastępstwa
  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach