Label1

Junior Menedżer IT Projektu (Warszawa)

Label1
06-10-2017
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000004944
Termin składania aplikacji: 04-11-2017

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Planowanie prac strumienia IT w inicjatywach i przygotowanie planu IT projektu na podstawie przedstawionego zakresu zmian poprzez identyfikacje zadań do wykonania oraz terminów ich realizacji, kosztów związanych z budową, wdrożeniem i eksploatacją rozwiązania w systemach informatycznych oraz niezbędnych zasobów do jego realizacji
  • Raportowanie postępu prac w ramach inicjatyw poprzez przygotowywanie rapotów okresowych z przebiegu prac w nurcie IT, raportów o zagadnieniach oraz raportów nadzwyczajnych
  • Zarządzanie ryzykami i problemami projektowymi oraz w inicjatywach IT
  • Zarządzanie zmianą w projekcie oraz inicjatywie z wykorzystaniem zespołu projektowego lub zespołu roboczego inicjatywy
  • Przedstawianie rekomendacji IT kierownictwu projektu lub kierownictwu biznesowemu inicjatywy
  • Zarządzanie zespołem projektowym, zapewnianie identyfikacji oraz alokacji członków zespołu projektowego przy współpracy z kierownikami organizacyjnymi
  • Kontrolowanie stopnia realizacji zadań członków zespołu, motywowanie, wspieranie, zapewnianie odpowiedniego poziomu kompetencji zespołu poprzez szkolenia specjalistyczne
  • Zarządzanie zespołem roboczym, zapewnianie identyfikacji oraz alokacji członków zespołu poprzez współpracę z kierownikami liniowymi
  • Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i usług informatycznych na potrzeby projektu oraz realizowanych inicjatyw poprzez zgłoszenie zapotrzebowania, udział w komisji zakupowej oraz zapewnienie merytorycznego wsadu do zamówienia działając w ramach procedur zakupowych PZU SA/PZU Życie SA
  • Opracowanie planów wdrożeń zmian dla systemów informatycznych oraz przekazanie ich do eksploatacji
  • Identyfikowanie kluczowych zadań, planowanie zasobów do realizacji oraz monitorowanie przebiegu realizacji
  • Kontrolę jakości produktów projektu i inicjatywy poprzez zaplanowanie i zapewnienie odpowiednich zasobów do realizacji zadań kontrolnych

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (informatyka, telekomunikacja, zarządzanie)
  • Min. rocznego doświadczenia pracy w obszarze finanse (ubezpieczenia, bankowość), telekomunikacja
  • Znajomości metodyk zarządzania projektami (PRINCE2, PMP lub APM)
  • Posiadania certyfikatów P2F, PMP lub innych potwierdzających wiedzę z zakresu zarządzania projektam
  • Wiedzy z zakresu zarządzania projektami >5 osób, budżet IT> 0,5 mln PLN
  • Wiedzy z zakresu zarządzania finansami w projekcie
  • Wiedzy z zakresu zarządzania ryzykiem i zmianą w projekcie
  • Znajomości zagadnień PPM
  • Znajomości narzędzi wspierających proces zarządczy (minimum MS Project)
  • Znajomości zagadnień z inżynierii oprogramowania, analizy wymagań
  • Znajomości procesu testowego i kontroli jakości w IT
  • Znajomości branży ubezpieczeniowej
  • Doświadczenia we współpracy z klientem korporacyjnym
  • Dużych zdolności komunikacyjnych
  • Łatwości w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

W zamian oferujemy:

  • Pracę na czas określony w celu zastępstwa
  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach