Label1

Specjalista ds. Rozwoju Kanałów Obsługi / PZU Zdrowie (Warszawa)

Label1
04-10-2017
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AZ-HRREK-7885
Termin składania aplikacji: 18-10-2017

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących Klientów do korzystania z kanałów samoobsługowych poprzez analizę potrzeb klientów i dostarczanie rekomendacji w tym zakresie
  • przygotowanie założeń do zmian w systemach informatycznych, wspomagających procesy obsługi klientów we wszystkich kanałach obsługi
  • definiowanie i nadzór nad procesami obsługowymi oraz dbanie o stały rozwój kanałów obsługi klienta w PZU Zdrowie
  • opracowywanie planów, priorytetów i kierunków rozwoju obsługi klienta PZU Zdrowie, we wszystkich kanałach obsługi Klientów PZU Zdrowie
  • wprowadzanie i udoskonalanie rozwiązań w zakresie planowania i organizacji pracy, systemów motywacyjnych, szkoleń i rozwoju pracowników w kanale telefonicznej obsługi
  • przygotowywanie i wprowadzanie nowych innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi klienta
  • rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów, poprzez analizę potrzeb i preferencji klientów, dostarczanie analiz i rekomendacji w zakresie wspierania i optymalizacji procesów biznesowych w kanałach obsługi Klienta

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Min rocznego doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu jakością, zarządzania kanałami samoobsługowymi
  • Wykształcenia wyższego
  • Znajomości specyfiki i procesów zachodzących w telefonicznej obsłudze klienta związanej z opieką medyczną i w kanałach samoobsługowych.
  • Znajomości zasad formułowania wymagań biznesowych w celu ich właściwej implementacji do systemów IT
  • Znajomości zasad tworzenia dokumentacji analitycznej
  • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności dokonywania analiz prezentowania wyników w MS Excel i MS Powerpoint)
  • Znajomość J. angielskiego

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach