Label1

Kierownik ds. Szkoleń Jakości Obsługi Pacjenta / PZU Zdrowie SA (Warszawa)

Label1
05-01-2018
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JP-HRREK-7005
Termin składania aplikacji: 26-01-2018

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Monitorowanie i rekomendowanie narzędzi i technik standardów obsługi Pacjenta w Centrach Medycznych
  • Wprowadzenie standardów obsługowych i jakościowych w spółkach medycznych
  • Monitorowanie wskaźników jakościowych obsługi Pacjenta i rekomendowanie działań naprawczych
  • Współprace z menadżerami w Centrach Medycznych w celu zwiększania satysfakcji Pacjentów, w ramach procesu analizy reklamacji, standardów jakości obsługi pacjenta
  • Procesy rekrutacyjne pracowników recepcji
  • Procesy adaptacji i szkoleń nowych pracowników
  • Tworzenie kontentu i prowadzenie szkoleń związanych z rozwojem umiejętności obsługowych pracowników Centr Medycznych
  • Planowanie i realizacja szkoleń wewnętrznych

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Min.4 - letniego doświadczenia w dziale rozwoju i szkoleń
  • Wykształcenia wyższego o kierunku psychologia, ZZL
  • Doświadczenia w tworzeniu własnych projektów szkoleniowych
  • Doświadczenia trenerskiego
  • Doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach