Label1

Contact Center PZU

Label1

W Contact Center PZU pracuje blisko 2000 osób. Jesteśmy wszechstronnym centrum pomocy. Zajmujemy się przede wszystkim telefoniczną obsługą klientów Grupy PZU. To właśnie my m.in.:

  • umawiamy konsultacje lekarskie i badania,
  • organizujemy pomoc na drodze i w domu,
  • rejestrujemy wszelkiego rodzaju szkody i udzielamy o nich informacji,
  • zapewniamy kompleksową obsługę pracowników PZU, np. wspieramy ich w obsłudze systemów informatycznych.

Znaczna część z naszych kilkunastu zespołów jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Nigdy nie wiadomo przecież, kiedy stanie się coś wymagającego natychmiastowej reakcji. Jesteśmy coraz bardziej innowacyjni pod kątem dostępności PZU dla klienta. Obecnie obsługiwane przez nas kanały kontaktu to nie tylko telefon, dokumentacja papierowa czy elektroniczna, lecz także aplikacja mobilna,czat na stronie internetowej czy SMS. Wprowadziliśmy też obsługę klienta za pośrednictwem Facebooka oraz videoczatu.

Aplikuj

Wyświetl większą mapę

Wszechstronni i multizadaniowi

Odbieramy połączenia od wielu klientów i zajmujemy się ich sprawami. W kilkunastu zespołach udzielamy informacji, organizujemy pomoc, rejestrujemy szkody, rezerwujemy wizyty lekarskie. 

I to nie wszystko. Naszymi klientami są również pracownicy, którym zapewniamy telefoniczne wsparcie w zakresie obsługi naszych systemów informatycznych.

Nowocześni z tradycjami

Prowadzimy rozmowy z klientami nie tylko przez telefon, ale również poprzez czat i video czat. 

To do nas trafiają zapytania ze strony internetowej, maile, smsy jak również tradycyjne listy.

Dopasowani

Poprzez elastyczny system pracy, który nie ogranicza
  • mamy możliwość dostosowania czasu pracy do własnego kalendarza
  • sami decydujemy, w jakie dni i w jakich godzinach pracujemy
W kontaktach z innymi pracownikami
  • zawsze jesteśmy „na Ty”, niezależnie od zajmowanego stanowiska
  • nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz, czy pracujesz już kilka lat
Do wyjątkowych ludzi w wyjątkowym otoczeniu
  • pracujemy w innej niż wszystkie, inspirującej przestrzeni
  • pracujemy w miejscu, które nie przypomina tradycyjnego biura

Rozwojowi

Zapewniamy szkolenia, które przygotowują Cię do pracy oraz podniosą Twoje kompetencje. Dzięki naszym szkoleniom możesz się rozwijać w zakresie likwidacji szkód, windykacji, organizacji usług ubezpieczeniowych czy wsparcia obsługi systemów IT. Poprzez dostęp do wewnętrznych ofert pracy, masz szansę na awans wewnątrz Contact Center albo na dalszą karierę w innych jednostkach PZU.