Label1

Karta PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy 60 dni- sprzedaż wstrzymana

Label1

Dla kogo?

Karta PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy to produkt przeznaczony dla pełnoletnich posiadaczy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych wykonanych przez adaptację samochodu osobowego, motocykli oraz motorowerów, bez względu na wiek pojazdu. Pomoc świadczona jest na terenie całej Polski.  

Dlaczego warto wybrać Kartę PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy?

Karta PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy to najprostszy z wariantów pomocy assistance oferowanej przez PZU. To rozwiązanie, które zapewni Ci elementarną  pomoc w nieoczekiwanych sytuacjach na drodze. Połączenie czasu, zakresu i ceny ubezpieczenia, daje solidne podstawy by twierdzić, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Wypróbuj Pakiet Startowy! Koszt Karty to jedynie 48 zł. 

Korzyści

Karta PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy 60 dni to:

  • pomoc udzielana przez najlepszych fachowców 24h/dobę
  • natychmiastowa reakcja – poprzez monitoring GPS, przekazujący na bieżąco informację, gdzie w danej chwili znajdują się nasze pojazdy pomocy drogowej - wysłana zostanie do Ciebie najbliższa pomoc, aby zminimalizować Twój czas oczekiwania
  • brak stresu związanego z awarią czy wypadkiem
  • poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji na drodze
  • komfort w podróży - wystarczy jeden telefon pod 801 102 102

 Jako Klubowicz otrzymujesz:

  • wszechstronną pomoc drogową, w tym na przykład: naprawę na miejscu zdarzenia lub holowanie pojazdu, zastępczy transport podróżnych, dowóz paliwa, wymianę żarówki,
  • możliwość skorzystania z usługi Twój Asystent PZU Pomoc,
  • oferty specjalne,
  • program rabatowy -  zniżki na usługi i towary oferowane przez partnerów PZU Pomoc SA,
  • możliwości bezpłatnego przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.

Warunkiem uzyskania pomocy czy skorzystania z przywilejów jest aktywowanie karty. Kartę można aktywować na stronie internetowej lub dzwoniąc pod numer Infolinii PZU Pomoc 801 102 102.Aby skorzystać ze zniżek na towary i usługi wystarczy okazać w placówce Partnera PZU Pomoc aktywną kartę. 

Od kiedy możesz korzystać z karty?

Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od następnego dnia po dokonaniu aktywacji karty i przystąpieniu Klubowicza do ubezpieczenia.  W karcie PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy, w odniesieniu do niektórych usług świadczonych w związku z awarią pojazdu - ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od 15 dnia po dokonaniu aktywacji i przystąpieniu do ubezpieczenia (obowiązuje tzw. karencja). Pamiętaj! Karencja nie ma zastosowania w chwili wypadku. W przypadku przedłużenia ważności karty, pełna ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się już od dnia następnego po upływie dotychczasowego okresu ubezpieczenia - nie ma również zastosowania czas 14. dniowej karencji. Przedłużenia można dokonać tylko w okresie ważności karty.  

Limity

Z karty możesz korzystać tyle razy ile będziesz potrzebował. Limity określone dla poszczególnych świadczeń nie pomniejszają się w przypadku kolejnych zdarzeń

Zapoznaj się z zakresem świadczeń oferowanych w ramach Karty PZU Pomoc w Drodze Pakiet Startowy:

naprawa na miejscu zdarzenia

W razie unieruchomienia pojazdu wskutek wypadku, awarii lub użycia niewłaściwego paliwa. Świadczenie obejmuje koszty dojazdu pomocy drogowej oraz robocizny, z wyłączeniem kosztów części lub materiałów użytych do naprawy. Specjalistyczne pojazdy pomocy drogowej oraz fachowa wiedza naszych partnerów pozwala na zdiagnozowanie i naprawę usterki na drodze. Z nami przymusowy postój na drodze wcale nie musi trwać długo.

holowanie pojazdu

W przypadku unieruchomienia pojazdu wskutek wypadku, awarii lub użycia niewłaściwego paliwa zapewniamy organizację i pokrycie kosztów holowania w dowolne miejsce, wskazane przez ubezpieczonego. Holowanie odbywa się na dystansie do 50 km (liczonych od miejsca zatrzymania pojazdu) i realizowane jest tylko, jeśli nie powiedzie się lub niemożliwa jest naprawa na miejscu zdarzenia. Duża ilość pojazdów pomocy drogowej PZU Pomoc oraz zastosowanie w nich najnowszych systemów nawigacji i monitoringu GPS, daje nam możliwość skrócenia Twojego czasu oczekiwania na fachowe wsparcie. Urządzenia te pozwalają na obserwowanie pozycji pojazdów pomocy drogowych w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawszę zostanie wysłany do Ciebie najbliższy wolny pojazd, a proces udzielanej pomocy będzie na bieżąco nadzorowany przez konsultantów Centrum Alarmowego.

parkowanie pojazdu

W sytuacji unieruchomienia pojazdu wskutek wypadku lub awarii, a także wskutek użycia niewłaściwego paliwa organizujemy i pokrywamy koszty parkowania pojazdu. Koszty pokrywane są, gdy parkowanie jest częścią składową usługi holowania do warsztatu i jeżeli w dniu zdarzenia nie można odholować pojazdu wprost do warsztatu (np. dzień świąteczny, pora nocna). Postój pojazdu może trwać maksymalnie do 3 dni.

transport do warsztatu, do którego holowany jest pojazd

Transport musi się odbywać wskutek wypadku, awarii lub użycia niewłaściwego paliwa i odbywa się pojazdem pomocy drogowej, a w przypadku braku miejsc, innym środkiem transportu wskazanym przez PZU SA.

przewóz ubezpieczonych do miejsca zamieszkania lub do innego miejsca przeznaczenia

W sytuacji unieruchomienia pojazdu wskutek wypadku, awarii lub użycia niewłaściwego paliwa, gdy naprawa ubezpieczonego pojazdu nie jest możliwa w dniu zdarzenia - zapewniamy organizację i pokrycie kosztów transportu środkiem wskazanym przez PZU SA, do miejsca zamieszkania ubezpieczonych lub innego miejsca przeznaczenia, jeżeli odległość do tego miejsca nie jest większa niż do miejsca zamieszkania. PZU SA pokrywa koszty przewozu na odległość do 50 km. Jeśli ubezpieczeni mają różne miejsca zamieszkania lub podróżują do różnych miejsc przeznaczenia, transport organizowany jest w jedno, wskazane przez ubezpieczonych miejsce. Świadczenie to przewidziane jest dla osób w ilości nie większej niż określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Usługa nie przysługuje, jeśli ubezpieczeni korzystają z usługi noclegu.

otwarcie pojazdu, przejazd ubezpieczonego po zapasowe kluczyki lub holowanie pojazdu do najbliższego warsztatu

W przypadku zniszczenia, kradzieży, zagubienia zatrzaśnięcia wewnątrz pojazdu lub utraty z innych przyczyn kluczyków lub innych urządzeń służących do otwarcia pojazdu, jeżeli otwarcie pojazdu nie jest możliwe na miejscu zdarzenia, organizujemy i pokrywamy koszt holowania pojazdu do najbliższego warsztatu albo przejazdu ubezpieczonego po zapasowe kluczyki (środkiem wskazanym przez PZU SA).

wymiana koła lub naprawa ogumienia

W razie awarii ogumienia zapewniamy organizację i pokrycie kosztów wymiany koła lub naprawy ogumienia na miejscu zdarzenia, albo holowanie pojazdu w celu naprawy do najbliższego warsztatu wulkanizacyjnego, jeżeli naprawa na miejscu zdarzenia okaże się niemożliwa. Świadczenie nie obejmuje kosztów części i materiałów użytych do naprawy, w tym w szczególności opon, dętek lub wentyli.

uruchomienie pojazdu

W przypadku unieruchomienia pojazdu na skutek rozładowania się akumulatora, gwarantujemy organizację i pokrycie kosztów uruchomienia silnika. Usługa nie przysługuje jeżeli rozładowanie wynika ze zużycia eksploatacyjnego akumulatora.

wymiana żarówki

W sytuacji przepalenia się żarówki, zapewniamy organizacje i pokrycie kosztów wymiany żarówki na miejscu zdarzenia lub holowania do najbliższego warsztatu mogącego wykonać usługę (jeżeli w ubezpieczonym pojeździe wymiana żarówki możliwa jest jedynie w warunkach warsztatowych). Świadczenie nie obejmuje kosztów żarówki i jej wymiany w warsztacie.

W celu skorzystania z pomocy należy skontaktować się z Centrum Alarmowym:

  • dzwoniąc pod  numer 801 102 102 czynny 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu,
  • wysyłając SMS pod numer 4102 o treści: Pomoc (opłata zgodnie z taryfą Operatora).

Podczas kontaktu należy podać następujące informacje:

  • numer aktywnej Karty PZU Pomoc,
  • imię, nazwisko i adres osób wymagających pomocy – kierowcy lub pasażerów ubezpieczonego pojazdu,
  • markę i numer rejestracyjny pojazdu, ewentualnie inne dane niezbędne do identyfikacji tego pojazdu na miejscu zdarzenia i zapewnienia właściwej pomocy technicznej,
  • dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu (wymagane w zależności od formy kontaktu), pod jakim jest osiągalny ubezpieczony zawiadamiający o zdarzeniu, opis problemu i rodzaj wymaganej pomocy.  

Przykładowy schemat uzyskania pomocy

Centrum Alarmowe PZU Pomoc 801 102 102

Stale zwiększająca się ilość połączeń telefonicznych oraz rosnące oczekiwania Klientów uświadamiają nam jak bardzo istotna jest wykwalifikowana kadra pracowników. To oni 24 godziny na dobę, 365 dni w roku wyciągają do Ciebie pomocną dłoń i otaczają swoją opieką.  Centrum Alarmowe PZU Pomoc to zespół osób zaangażowanych w pomoc klientom przy wykorzystaniu elektronicznych kanałów kontaktu, którego misją jest tworzenie rozwiązań i przedstawianie możliwości, na podstawie których Klient może podjąć właściwą decyzje w stresujących sytuacjach.Niesienie pomocy wiąże się z dużą odpowiedzialnością, dlatego też poprzez umiejętną selekcję kandydatów zapewniamy profesjonalną obsługę w każdej sytuacji. Udzielając pomocy nie skupiamy się tylko na jednej usłudze, nasze rozwiązania wyróżnia kompleksowość oraz indywidualne spojrzenie na potrzeby Klientów.W celu spełnienia Twoich oczekiwań PZU Pomoc inwestuje w nowe technologie, systemy szkoleń, a także monitoring poziomu jakości usług.

Sieć pojazdów pomocy drogowychNasza flota to około 3 000 samochodów pomocy drogowej z tego około 450 samochodów wyposażonych w urządzenia GPS pozwalające na obserwowanie ich pozycji w czasie bieżącym. Takie rozwiązanie technologiczne pozwala nam na optymalizacje czasu oczekiwania przez Klienta na szybką i fachową pomoc. Wszystkie samochody wyposażone w urządzenia GPS są oznakowane logo PZU.

Dysponujemy flotą 50 specjalistycznych pojazdów, tzw. Lekka Sieć, na którą składa się 10 Nissanów NP300 oraz 40 Mitsubishi L200, wyposażonych jako jedyne pojazdy serwisowe w Polsce w system nawigacji i monitoringu GPS.Pojazdy Lekkiej Sieci PZU stacjonują w największych miastach Polski oraz w rejonach o dużym natężeniu ruchu turystycznego, w tym na Mazurach i Podhalu.

Dzięki specjalistycznej zabudowie, nasze pojazdy są przystosowane do niesienia pomocy poszkodowanym w trudno dostępnych miejscach – ciasnych, wielopoziomowych parkingach czy na wąskich uliczkach. Ponieważ cała flota to samochody terenowe, jesteśmy w stanie dotrzeć także do klientów, którzy znaleźli się w kłopotach podczas podróży po nieutwardzonych szlakach. Wierzymy, że dzięki tak skutecznym narzędziom będziemy w stanie nieść pomoc niezależnie od okoliczności i miejsca zdarzenia.

Wypożyczalnie pojazdów zastępczych

Współpracujemy ze znanymi na świecie wypożyczalniami sieciowymi takimi jak Europcar, Avis, Hertz, oraz z innymi uznanymi na polskim rynku podmiotami specjalizującymi się w wynajmie pojazdów.Flota pojazdów zastępczych posiadanych przez naszych partnerów to ponad 5 000 samochodów w skali całego kraju. Wiek udostępnianych naszym klientom samochodów zastępczych nie jest wyższy niż 3 lata i dostarczane są na życzenie Klienta w miejsce przez niego wskazane. 

Cały czas się zmieniamy, bo zależy nam, żebyśmy byli pomocni tak jak tego potrzebujesz. Pozostaw nam swoją opinię lub sugestię. Dzięki temu:

  • udoskonalimy naszą ofertę i obsługę
  • zareagujemy na pojawiające się problemy 

Infolinia PZU Pomoc dostępna jest całą dobę, we wszystkie dni w roku.Numer dostępny jest również z telefonów komórkowych. Koszt połączenia jest równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej lub zgodny z cennikiem operatora.

Dla dzwoniących z zagranicy + 48 (22) 566 55 55.Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem operatora.